Din browser er af ældre dato, derfor kan der forkomme fejl på sitet

Håndværkere

Håndværkere hos Boligkontoret Århus

Når en håndværker skal løse en opgave i en beboers hjem, så kommer han/ hun som repræsentant for Boligkontoret Århus. Derfor stiller vi krav til, hvordan man optræder i et privat hjem. Vi bruger dem selv og beder dig sikre, at det også sker med dine medarbejdere.

DIALOG

  • Vi præsenter os og viser ID, hvis beboeren spørger. Vi anbefaler generelt, at din håndværker bærer et synligt navneskilt.
  • Vi svarer klart på spørgsmål om, hvilke opgaver vi skal løse.
  • Vi kommenterer ikke utidssvarende installationer/konstruktioner eller andet negativt over for beboeren.
  • Vi overholder aftaler! Hvis vi ikke kan holde en aftale, så orienterer vi straks beboeren og den relevante medarbejder hos Boligkontoret Århus.
  • Vi drøfter straks uforudsete problemer med tekniske installationer eller konstruktioner med den relevante medarbejder hos Boligkontoret Århus.
  • Vi taler dansk med beboeren. Der kan dog kommunikeres på engelsk, hvis det er beboerens ønske, og hvis vi selv er indforståede med det.


ADFÆRD

  • Vi stiller skoene i entreen medmindre gulve er dækket af.
  • Vi ryger ikke i boligen eller på fællesarealer.
  • Vi bruger ikke beboerens toilet.
  • Vi rydder altid op efter os.
  • Vi låser altid boligen efter os – også når vi ”lige” skal hente noget.

Boligkontoret Århus

Brendstrupgårdsvej 7

8200 Aarhus N

post@bk-aarhus.dk

87393939

Facebook

Linkedin

CVR: 30968301

Åbningstider

Mandag & onsdag: 10.00-12.00

Tirsdag: Lukket

Torsdag: 13.00-16.00

Fredag: Lukket

Telefontider 

Mandag - onsdag: 10.00-14.00

Torsdag: 12.00-17.00

Fredag: 10.00-12.00

 

Vagttelefon

Hvis uheldet er ude uden for vores åbningstid
- KLIK HER!

BANKOPLYSNINGER 

EAN-nummer: 5790002127168

IBAN: DK1530004806267074

BIC/SWIFT: DABADKKK

Bankkonto: 3627 4806267074

 

 Persondatapolitik

Cookies